26 april

Hej!

Det blev inte så mycket filmtittande med Filip igår tyvärr =/ Men vi hann iaf äta tillsammans. Varför tänker jag inte gå in på så detaljerat men har gjort mina föräldrar väldigt besvikna, så jag var tvungen att gå hem. Förlåt mamma&pappa, det kommer aldrig hända igen, jag älskar er! <3

Idag är jag uppe tidigt för jag har mycket att göra! Strax ska jag tvätta fönsterna sen ta halv elva bussen till Södertälje med Emmelie och vi ska möta upp Linn och Lisa :) Där ska vi handla presenter till Robin och Gustav som båda fyller år idag, GRATTIS! :D och jag ska även handla lite annat. Sen ska jag hem och förbereda och vid fyra kommer Sarah,Lisa och Emmelie hit. Vi ska äta grillat med lite annat gott också sen om vi hinner kanske det blir kubb!? Vid halv sju-sju ska vi vara hos Gustav för att fira honom och Robin med tårta och lite dricka. Till kl 21.00 ska vi vidare för bord har bokats för middag. Jag vet att det här kommer bli en supertrevlig dag/kväll :)

 Gustav & Robin!

 Ni kommer göra min dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0