27 april - Bilder från lördagen!

Gårdagen blev väldigt lyckad! :D Jag var lite orolig ett tag när det kom några små regnskurar men det ordnade upp sig. Jag hade jättetrevligt med tjejerna här när vi åt middag! Jag och mamma hade ordnat en bål och pappa stod för grillningen. Sen blev det glass med maränger till efterrätt.
Tack Sarah,Lisa och Emmelie för en trevlig middag! <3

Strax efter sex skjutsade Emmelies pappa in oss till Gustav. När dörren öppnades sjöng vi för honom och Robin och så fick de sina presenter :) Sen kom det mer folk och det bjöds på bål och tårta :) Så trevligt så! Sen var det så att killarna hade bokat bord på O´learys kl 21.00 så vi gick dit hela gänget. Efter några timmar var jag Lisa och Sarah tvugna att gå eftersom vi inte är 18 än :P Så vi fick nyckeln hem till Jonny. Där poppade vi musik och drack vin tills vi fick mer sällskap :)

Tack alla för en riktigt rolig kväll! Det är alltid lika roligt med er.

Grillning hos mig





Robin och Gustav firas hos Gustav












O´learys.





Hos Jonny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0