28 april

GRATTIS LINN PÅ 18ÅRS DAGEN! <3

 

Åhh väldigt, väldigt passande att jag försov mig imorse..jag som hade nationellt prov i engelska idag :( Jag skulle gå upp 6.30 men hade ställt kl på 7.30 och mitt tåg gick 7.54....men jag hann! Jag stressade upp, klädde på mig, tog ett päron och Linns presentpåse sen sprang jag till tåget!

Provet gick helt okej, även om jag inte gillar att skriva en uppsats sådär "oförberett". Slutade 14.40 så det blev 15.19 tåget hem. På stationen väntade Evelina,Carro och Rebecca på mig och Linn (Linn visste inget). Vi tog bussen in till Södertälje och sa till Linn att vi skulle äta på restaurang men så var det inte. När vi närmade oss stan satt vi på Linn en ögonbindel och en t-shirt där det stod "Pink Lady 18år grattis". Så gick vi runt lite med henne innan vi hamnade på Downtown där Linn skulle få pierca naveln som hon så länge velat. Det var Evelina,Carros och Rebeccas present :)

Nu om en stund ska jag iväg till samlingen. Vi har träningsmatch mot Telge :) Sen blir det hem och ta det lungt, imorn ska jag jobba hos mamma. Vi är nämligen lediga resten av veckan från skolan, mycket skönt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0