29 april

Godmorgon!

Idag ska jag jobba hos mamma 8-17 ungefär..det är alltid bra med lite extra pengar! Sen ikväll är det brottning, det kommer bli tufft men roligt :) Sen på onsdag får jag sova ut vilket är efterlängtat. Det är ju Valborg då också så på kvällen har jag,Sarah,Lisa och Emmelie bokat bord på Barolo vid åtta :) så ska vi se brasan i Södertälje sen, första gången för mig faktiskt.

I helgen ska vi iväg på cup i Falun :D Vi är 8 utespelare och en målis som ska åka, det kommer bli som med brottningen tufft men roligt! Några av herrarna har dragit ihop en lag som ska dit också, fast de är lite oseriösare än oss...kan man väl säga. Eller vad säger du Jonas? ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0