5 april

Hejhej!

Igår efter skolan pluggade jag järnet! Jag satt med Bullanders (företagsekonomi uppgift) hur länge som helst. Senare vid sju kanske cyklade jag till Daniel. Han hade köpt en nytt spel Condemned 2 som han spelade medans jag pluggade vidare. Sen kollade vi på Thomb rider med Angelina Jolie och efter det gick jag hem. En trevlig kväll blandat nytta med nöje :P

Jag tycker Angelina gör rollen riktigt bra i filmen och shit va snygg hon är! Filmen i sig är väldigt bra och spännande och jag ser fram emot att se den andra Tomb rider filmen.

  

Jag vill passa på att säga en sen gratulation till Linn och Daniel som igår hade sin 3års dag! :)

Idag ska jag,mamma och pappa snart gå en långpromenad i det fina vädret. Sen ska jag nog springa en runda efter det. Efter det kommer vi till det mindre roliga...jag ska städa mitt rum som det inte fanns tid till igår. Ikväll får vi se hur det blir, har pratat lite löst med några personer men något kul kommer det nog bli :)

När jag vaknade imorse berättade mamma att min kära morfar opererade sin axel tidigt igår. Jag visste att han skulle opereras men inte vilket datum. Men som tur var gick operationen bra och morfar hade inge ont efteråt, han behövde inte ta någon värktablett ens :) Det är krut i min morfar ska jag säga! Jag är så glad för hans skull, att han slipper smärtan som många har efter en operation!

 Mormor och morfar <3

Det betyder väldigt mycket för mig att jag och Daniel kan umgås som vänner. Jag skulle tycka att det var väldigt jobbigt att bara "radera" honom från mitt liv som han varit en del av så länge. Tack!

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack gumman:)

2008-04-06 @ 12:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0