7 april

Godmorgon!

Jag började jobba kl sex igår. I början var det jättelungt, gästerna skulle inte komma på drink förens halv ni, kvart över nio var de beräknade att sätta sig i matsalen. När gästerna som för övrigt var från spanien blev det däremot mer att göra för mig :P Det var ett himla liv på dom och de ropade efter mer öl,vin och bröd så mamma,Ullrika och Hasse fick köra skiten ur sig haha...Det är lite skillnad på att ha 50st svenskar och 50st spanjorer kan jag lova. 23.00 skulle de lämna matsalen men de kom inte iväg före halv tolv. Så innan vi hade röjt och diskat undan hann klockan bli 01.00. Sen var det bara att krama kudden som gällde!

Idag, skola 8.30-14.40 alltså 15.19 tåget hem. När jag kommer hem ska jag sova en timme, plugga svenska sen ta halv sex bussen in till jobbet igen :P Ikväll blir det ungefär likadant som igår, fast de är typ 10 stycken till. Ska jobba likadant imorgon också, så på onsdagen kommer jag vara heelt slut. Men det är det värt, shoppingpengarna sitter fint nu till våren :)

Ha en bra dag allesammans!
image1009 image1010
Zakynthos 07.

Kommentarer
Postat av: alexandra

poolbilden,
sexi ;) hahah

2008-04-07 @ 19:40:08
Postat av: Elene

Fan va fin bild på dig kusin :)

2008-04-07 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0