8 april

Hejhej!

Igår var jag trött, ritkigt trött! Så det fick bli mjukisar igår i skolan...typ första gången sen vi flyttade. Men men när jag kom hem somnade jag och sov till halv sex. Sen tog jag halv sju bussen in och så hämtade mamma mig vid centralen. På bussen in pratade jag men min vän Jonas, trevligt trevligt :)

Det gick bra att jobba igår..det var mer köksdisk bara. Och så gick allt lite fortare ett tag så det blev lite små stressigt. Slutade ett igår också och halv två kröp jag ner i sängen. Nu är jag lagom pigg, och ikväll är det bara att åka och jobba igen :P Men idag slutar jag ännu tidigare, antingen halv två eller om jag har tur halv ett!

Have a nice day everybody!
   image1011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0