Den sorts kärlek som aldrig kommer försvinna!

Jag och mamma gick en rask promenad på ca 40min sen sprang jag några kilometer :) Det var riktigt skönt att komma ut när solen sken, jag ska försöka ta mig ut imorgon bitti. När jag kom hem körde jag lite styrka också, armar, mage och rumpa..styrketräning är min favoritträning, skulle älska att gymma men jag har inte möjlighet när jag tränar så mycket innebandy. Den 21 april sätter försäsongsträningen igång med 4 träningar i veckan.

Jag älskar er väldigt mycket, mamma & pappa <3

image1021 image1022
image1023 image1024

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar , i min blogg ..
Ha en bra kväll!

2008-04-10 @ 21:58:56
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Celina

Okej Linnéa det ska jag absolut göra :)

2008-04-11 @ 08:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0