Fredag!

Provet idag gick skitdåligt. Ulla (läraren) hade gjort två prov ett G/VG och ett VG/MVG men det sa hon ingenting om. När jag kom gav hon mig ett prov och jag satte givetvis igång...Jag kände nästan direkt att det här kommer inte gå bra. Jag sitter med det provet tills det är 15min kvar. När jag ska gå ut arg och besviken på mig själv sneglar jag på Alexandra och ser att hon sitter med andra uppgifter. Då visar det sig att det finns två prov och att Ulla gav mig VG/MVG, det provet hon tyckte att jag skulle ha :S Fan vad sur jag blev! Det är väl ändå upp till mig att bestämma vilket utan proven jag känner att jag klarar av!? Så jag gick fram till henne och bad om det andra provet G/VG och hade 15min på mig kuuuul...Jag slängde det provet i papperskorgen sen och gick iväg :( Nej jag tycker det var riktigt dåligt av läraren att inte fråga vilket prov man ville göra.

Jag slutade 12.15 och när jag kom hem 13.30 möttes jag av Jonas och vi gick en lång promenad i det fina vädret :) Vi gick bla till Hökmossen och satt där en stund, så trevligt så! När jag kom hem vid fyra städade jag lite och snart ska jag på träning, Step up. Sen ikväll ska jag umgås med Filip :)

Ser fram emot imorn för om allt går som det ska kommer det bli en toppen dag&kväll! :D


image1093

47 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0