Let me find my piece of heaven...

Idrottsletionen idag var rolig samtidigt som den var rätt jobbig. Vi var bara 9st och delades in i två lag och körde lite små tävlingar :) Nästa vecka ska jag "leda" lektionen, måste komma på något kul som vi kan göra. Jag är glad gör det känns som att man kommit alla i klassen mycket närmare om man jämför hur det var i ettan. Visst det är vi Nykvarnare tillsammans och så men jag pratar iaf mycket mer med de från Strängnäs :) Och vi tjejer i klassen har pratat lite om att ha en grillkväll med lite kubb och så, det skulle vara jättetrevligt tycker jag!

Sen hade vi bara svenska och engelska, inget märkvärdigt alls. Jag hade ju tänkt sola idag men tar det på fredag istället. Låta huden vila lite hehe...Nu ska jag vila en stund, sen dammsuga och sen duscha innan jag går till kussen. Idag behöver jag inte plugga ett ändaste dugg, riktigt skönt!

Igår på tåget läste jag Metro tidningen. Och jag blev så arg när jag läste om hästar som blivit knivskurna på nätterna. Det hade hänt flera gånger på samma ställe. Ett sto hade blivit skuret på sidorna om buken, ett annat sto hade blivit skadat i analen och andra ston hade skadats svårt vid könsorganen...alltså vad är det för fel på vissa människor? Jag fattar det verkligen inte! Varför gör man så, vad får man ut av det, vad är det roliga? Nej det finns verkligen många idioter...

Nej nu ska jag lägga mig och vila en liten stund, ciao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0