Lördag

Det var som vanligt trevligt på stan med mamma idag :) När vi åt på Nancy´s träffade vi Jonas, Vargen,Sofia, Herren och Gus också! Vi hittade present till Elene, Annemie och Linn. Filles får jag fixa i veckan. Jag fick även ett snyggt rött linne från Vero Moda som man kan ha till legins och en svart tubklänning också från Vero Moda.

När vi sen kom till Ica Maxi sprang vi på Jeanette,Dennis och Harry, snacka om tur! :D Sen kom även Elene, Ingmarie, Annemie och Marcus. Så jag fick ge födelsedagsbarnet en grattiskram :)

Nu har en person precis förstört min kväll, tack för det! så jag ska ut och gå en promenad i väntan på att möta en vän och prata med, tack för att du stället upp fast att du ska iväg, guld värd <3

Jag vill ha hem de här tjejerna, nu på direkten! =/

image1032 image1033 image1034

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0