Måndag

Det gick bra i skolan även om jag blev tröttare och tröttare för varje lektion som gick..Vi fick en bra genomgång inför F-ekonomiprovet på fredag och sist men inte minst gjorde jag ett svenska prov som jag missat förut.

Jag längtade hem till min balkong när jag var i skolan för även idag har vädret varit på topp! Så direkt när jag kom hem somnade jag i solstolen på min balkong och efter en timme gick jag in och la mig för att sova ytterligare en timme, usch inge bra jag som måste plugga! =/

Nu ska jag byta om till träningen..det ska bli kul att träffa alla tjejerna (hoppas att alla är där)! Styrka och kondition låter ju inte så kul, eller jag älskar ju styrketräning men kondition är inge vidare hehe..men men vill laget upp till ettan så är det bara att köra på! :D

Jag pratade med Jonas idag precis som nästan varje dag :) Han hade missat att han hade prov i teckenspråk idag =/ inte så bra. Så han var lite depp medans jag var på strålande humör, precis så som jag blir när vi pratar med varandra. Jonas du är en underbar vän, en vacker dag ska du få äran att lära mig teckenspråk! Kul va? hehe! :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0