Onsdag

Hej!

Jag har träningsverk i mina underarmar efter badmintonen idag på idrotten :P Det är en muskel jag kanske inte brukar använda så mycket annars hehe. Men jag vann, tjejerna mötte tjejerna alla mötte varandra och jag förblev obesegrad :D

Idag när jag kom hem från skolan skulle jag vila en stund..så precis när jag lagt ner huvudet får jag ett sms från Sarah - det har blivit strul med resan. Jag ringer genast upp och får veta att vårat plan är avbokat. Att alla tisdags plan under två perioder är avbokade. Men som tur är så har vi blivit inbokade dagen efter alltså den 11e juni så vi kommer iväg, bara att det är en dag senare. Vilket lättnad, nu hinner jag dessutom träffa mina föräldrar som landar 15.30 den 10e :)

Turkiet är alltså 70dagar bort nu, är där 11-18 juni!

image969 image970 image971

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0