Söndag

Det var trevligt hos Elene och compani och de blev glada för presenterna som tur var :) Vi fikade gott och pratade som vanligt. När jag kom hem ringde jag Jonas som jag pratade med igår kväll när han återigen var full hehe..Denna gång var nog lite värre än senast så idag mår Jonas inge bra alls :P Jag blev även väckt av Robin och Vargen 02.45 inatt...de babblade på och jag låg halv vaken/halvt sovande och lyssnade. Men även om jag var väldigt trött så är det alltid lika kul att prata med fulla personer, jag tycker det iaf haha!

Men men..sen jag kom från Elene har jag sovit två timmar :O och skrivit en lite uppsats i Spanskkultur. Nu ska jag överlåta datorn till mamma och plugga vidare vid köksbordet ;)

Hoppas alla haft en bra helg!

image1041

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0