Söndag

Vädret har varit underbart idag, helt perfekt! :) Jag har suttit ute på balkongen och solat en del...så skönt så. Vid två gick vi till Leffe och Carita för att fira Filip och Carita. Så även denna helg fick jag träffa släkten på pappas sida, alltid lika trevligt. Vi var nere i Fille och hans bands replokal och spelade lite, det lät verkligen bra haha...not!

Sen vi kom hem därifrån har jag kollat andra delen av Torn, städat och pluggat. Just nu kollar jag på "Sanningens ögonblick" , jag fattar inte hur man kan sätta sig i den där stolen om man har så mycket pinsamma saker på samvetet...

Imorn är det skola, men innan den ska jag och Johan ut och springa :)

image1083
På fredag blir lilla Harry 8 månader! Tiden går så fort :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, vilken söt kille. Dessutom är harry nog det sötaste namnet på en bebis :)

2008-04-22 @ 07:14:53
URL: http://www.tvillingsjal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0