Tisdag

Första skoldagen efter lovet gick smärtfritt..Slutade tidigt dessutom, 14.19 tåget hem, nice! När jag kom hem började jag skriva en analys och blev tillslut klar. När jag sen ska spara den på mitt usb minne trycker jag fel och raderar skiten!!!! Så det var bara att börja om =/ Men nu är jag klar med både den och rekomendationen till skolledningen så det är ju skönt. Har känt mig rätt dålig dom sista dagarna på lovet eftersom jag visste att de här uppgifterna väntade..Nu har jag bara Bullanders kvar och sen spanska prov på fredag.

Linn smsade mig igår och berättade att jag fick vg på Naturkunskapsprovet, 26 av 35 :) Jag funderar på att göra Bullanders nu för jag kommer ändå inte kunna somna förens sent..somnade två timmar förut hehe.

Om 70 dygn sitter jag,Sarah,Lisa och Emmelie på planet ner till Turkiet! Jag kom på idéen att vi ska trycka t-shirtar och ta med oss. Vi ska skriva något kul på dom och ha dom en kväll...det var många gäng som hade så i Zakynthos.

Händelser i april:

2. Sex månader till jag blir 18år!
3. Kusin Annemie fyller 21år och jag ska jobba hos mamma, money ;)
6. Jobba
7.Jobba
8.Jobba
9.Prov
12. Kusin Elene fyller 17år!
18. Sandra Hammar fyller 18!
19. Kusin Filip 25år, Carolina fyller 18!, kolla SM-finalerna med tjejerna i laget.
20. Carita (farbrors fru) fyller år!
21. Patrik Lindskog fyller 18år!
23. Calle fyller 18år!
25. Harry "fyller" åtta månader <3
28.
Linn fyller 18 :D

Niclas fyller också år i april har jag för mig, men kommer inte ihåg vilket datum (A).

image967


Kommentarer
Postat av: alexandra

vilken fin bild på dig!
:)

2008-04-03 @ 13:42:42
URL: http://alexandracr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0