Tisdag

Idag var jag piggare i skolan än i måndags vilket var skönt. Kom hem med tolv tåget och somnade nästan direkt hehe. Det var dags att ladda om baterierna. Jobbade 19.00 - 01.00 ikväll också men det var sista kvällen...åh vad jag ser fram emot tills pengarna kommer för då är det storshopping som gäller! :)

Ikväll när jag jobbade missade jag en träningsmatch mot Telge. Både vi och dom ville testa nya spelare och gissa hur det slutade....vi vann med 5-4 :D:D Bra jobbat tjejer, jag blir så stolt!

Jag måste få klaga lite också. Vad är det för fel på vårat väder!? Jag fattar ingenting :S Är så trött på att ena stunden är det solsken och värme och sen är det mulet och grått och helt plötsligt snöstorm...blir så less.

Nej nu ska jag sova, blir ju inte mindre sugen av att se den där bilden.

image1012     image1013

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ass i slutet till minna... Men var nära två st. Det var kul

2008-04-09 @ 12:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0