Tisdag

Hejhej!

Idag har jag varit på strålande humör! Det är nog solens förtjänst :) Vi satt ute en stund i solen innan sista lektionen, så himla skönt.. När jag kom hem satt jag mig som planerat på balkongen och solade ett tag. Sen var tanken att jag skulle gå in och plugga men jag somnade istället, så dåligt! Om en timme ska jag iväg på brottningen, som sagt det ska bli något nytt.

Nu är det bara 50 dagar kvar till skolavslutningen och Turkiet, helt otroligt! Vill inte låta dum men det ska bli så skönt att treorna slutar, det finns en del som jag bara stör mig på speciellt en tjej i naturtrean, så fort man ser henne är det hon som hörs mest också haha... Nej ut med lite gammalt och in med lite nytt :)

Åh jag vill ha helg! Jag hoppas verkligen att det här vädret håller i sig, annars blir jag ledsen..Vill ju så gärna ha mysigt med tjejerna :)

 Så här snygg känner jag mig med lite för mycket i kroppen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0