Torsdag

Skolan gick bra idag..Ulla var snäll och lät mig sluta 11.50 så jag hann med tolv tåget :) Gick hem och pluggade lite sen sov jag en halvtimme. Det gick bra att jobba idag också, riktigt bra faktiskt! Jag trivs bra på mammas jobb, alla är så snälla och roliga...Kom hem för en timme sen, det blev sex timmars jobb. Jag ska jobba söndag,måndag och tisdag också, sen är jag redo för att shoppa loss med tjejerna ;)

Imorn är det fredag, veckan har gått fort tycker jag. Jag vet inte vad jag ska göra, kanske städa mitt rum direkt efter skolan och sen hitta på något roligare på kvällen. Det behövs städas iaf, kanske ska fråga Johan om hjälp :P

Nej nu ska jag sova, har lite sovmorgon nu på fredagar, 9.23 tåget istället för 7.54 som alla andra dagar..skönt :) Hade tänk att springa en runda på morgonen men det får bli efter skolan istället, känner att jag behöver suga åt mig min sovmorgon.

Såhär trött är jag nu så godnatt!

image975

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0