Torsdag

Idag var det en väldigt slapp skoldag! På spanskan var det två som skrev prov så vi andra fick veta vårat resultat sen fick vi gå. Jag trodde jag fått tillbaks fel prov när det stod 29/31 på mitt prov, jag fick mvg :D Helt otroligt, det gjorde min dag kan jag lova!

Sen hade vi naturkunskap som också var slapp. Vi antecknade lite om miljöproblem och bestämde prov datum. Sen var det F-ekonomi och där kollade vi på en film om Absolut Vodka, om dess "resa".
image1019

När jag kom hem sen pluggade jag en stund innan jag somnade som vanligt :P Jag sov två timmar och nu sitter jag och skriver uppsats igen, kul liv jag haft de två senaste dagarna...Men jag ska iaf ut och springa sen, måste låta maten smältas lite först så jag inte får håll.

Ha en fortsatt bra torsdag!
62 dagar kvar...

image1020 Å vad jag tycker om dig lille kusin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0