Valborg

Hej igen!

Nu har jag nästan packat allt tills vi ska till Falun. Jag har även handlat och gjort lite annat. När jag var på Ica träffade jag Ida, Daniels lillasyster :) Det var längesen och jag saknar henne så mycket ibland! Vi pratade lite sen försvann hon med några tjejkompisar.

 Ida :)

Nu ska jag snart köra lite styrka,duscha och göra mig klar tills ikväll. Jag vet att det kommer bli riktigt trevligt även om vi inte ska festa som de flesta andra. Nej en myskväll med tejerna blir det, helt perfekt.

Vi ska "fira" valborg tillsammans!



1. Helena 2. Lisa 3. Jag,Sarah, Emmelie 4. Jag och Emmelie
5. Emmelie och Sarah 6. Emmelie, Jag, Lisa 7. Sarah och Helena 8. Sarah och Emmelie

 Idag är det 6 veckor tills vi åker tjejer! :D

Ska väl även gratulera vår kung som fyller 62 år idag!

Kommentarer
Postat av: Josephin

jodå =) kan jag göra om det blir ngt sånt :) ska ju dit med familjen ;)

2008-04-30 @ 16:14:39
URL: http://josephinnordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0