080808

Hejsan!

Idag när det är en speciellet datum är det många som gifter sig. Hoppas ni alla får en lyckad bröllop vill jag då säga! :)

Det blev inte ost&skinkpaj igår utan jag gjorde iordning en kyckling och pasta sallad istället. Mamma hjälpte till med att göra vitlöksbröd. Max höll oss sällskap också..Han satt i vårat vardagsrum och ritade, så söt :)
Träningen var riktigt rolig och det känns skönt att vara tillbaks igen! Vi fick ett schema för augusti och september och då såg jag att seriepremiären är flyttad till sön den 28 september.

Jag gick upp för en liten stund sen..Och snart ska jag och pappa möta grannen och hans brorsa igen här ute på gräset!

Ser mycket fram emot ikväll också..Först ska vi som sagt till Lisa,sen får vi se om vi kanske drar vidare :)

Hoppas alla får en trevlig helg, på söndag berättar jag om vad min helg bjöd på för äventyr! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0