11 augusti

Hejsan!

Det blev visst ett väldigt sent inlägg idag. Jag gjorde inte så mycket på dagen, kollade på en film "P.S I love you". En riktig kärleks film så för er som gillar det ibland, se den =) Sen har jag plockat lite i mitt rum och bara slappat innan träningen.

http://www.svd.se/nyheter/webbtv/filmtrailers/artikel_740889.svd

  

Holly Kennedy har träffat sitt livs kärlek i den glada, spontana och kärleksfulla irländaren Gerry. Så när Gerry blir sjuk och dör står Holly helt handfallen. Men det visar sig att Gerry har haft en plan och skrivit tio brev som levereras en gång i månaden, på olika fantasifulla sätt, till Holly för att hjälpa henne med sorgen och vidare med sitt liv. Varje brev avslutas med "P.S. I love you".




Mitt rum är fortfarande inte klart sen jag målade om och köpte lite nytt. Jag ska få en ny säng och så ska det upp massa tavlor med kort i på mina nära och kära (vänner,familj och släkt) + bilder från olika resor. Jag vill trivas i mitt rum, ha en superskön säng och när jag ligger ensam i den och ska sova, vill jag känna att jag har alla som betyder mycket för mig i närheten :)

Träningen gick bra och var rolig! Efter den har jag kollat en film "Ray" med två av mina kusiner, Elene & Filip. Den filmen kan jag rekomendera fast den var lite för lång tycker jag, ca två och en halv timme. Nu är jag hemma igen och ska sova

Soul singer Ray Charles' life transpires on-screen, from his humble beginnings in Georgia, where he went blind at the age of seven, to his pre-fame life touring the South, and on to his career as one of the most enduring, inimitable performers in modern music.



Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0