12 augusti

Sent inlägg även idag..

Jag sov till elva, väldigt skönt! Sen gjorde jag frulle och kollade på en film "Kate Leopold" värd att se enligt mig :) Sen bakade jag två satser chokladbollar...dom blev faktiskt jättegoda! Jag har varit lite depp idag och inte kunnat prata med någon...Det hade verkligen behövts idag. Har gråtit till och från och varit känslig.. Så min plan var att cykla iväg och sätta mig någonstans för mig själv för att tänka och dels för att kunna gråta ifred..Det kanske låter löjligt,men man kan inte alltid vara på topp.Men det vart inte så. Jag hamnade istället på I-P och kollade när Nykvarns herrar mötte något lag på H :P Där satt jag i gräset med min filt och mitt paraply...

Efter matchen kändes allt lite bättre och jag åkte hem och kollade Ice Age 2 med mamma =) Och Sex and the city på tv.

Nu ska jag sova..Imorn ska jag umgås med min älskade mamma <3



Kate är singel och en ambitiös karriärkvinna i dagens New York. Leopold är Hertig av Albany, ungkarl - och från 1800-talet. De två möts när Kates uppfinningsrika före detta pojkvän upptäcker ett "tidshål" nära Brooklyn Bridge och efter en "tur" tillbaka till 1870-talet tar Leopold med sig hem till nutiden. Snart blomstrar kärleken mellan Kate och Leopold trots århundradens avstånd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0