13 augusti

Hejsan!

Idag gick jag upp lite tidigare, 9.45. När jag gjort mig iordning och ätit lite åkte jag och mamma till coop för att handla. Jag köpte sex filmer "Snygg,sexig,singel", "Mannen som kunde tala med hästar", "The brake up" , "Match point", "Big Daddy" och den sista kommer jag inte ihåg :P

Det var meningen att jag och mamma skulle baka när vi kom hem..Men vi var rätt trötta så vi vilade en stund båda två. Sen kom Pelle och han och pappa fortsatte fixa med balkongen och sen åt vi. Träningen idag gick bra, vi körde tvåmål i slutet..på söndag har vi träningsmatch mot Telge :D Det ska bli riktigt kul!

Imorgon ska jag vara med Malin. Vi har inte setts på hela sommarlovet så det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0