14 augusti

Hejhej!

Idag har jag varit med Malin..det var längesen vi sågs och det märktes för gud vad mycket vi hade att prata om! :D Jag mötte henne vid tåget så gick vi en lång skön pratig promenad. Båda hade gjort/varit med om mycket sen vi sågs sist och det är alltid lika kul att höra vad andra sysslat med. När vi kom hem till mig satt vi på en film "Snygg,sexig,singel". Den köpte jag igår och den är verkligen rolig..Jag hade sett den för flera år sedan men det gjorde absolut inget! Men det är nog mer en tjejfilm. Efter filmen åkte Malin hem igen, hon var tvungen att jobba extra för en tjej. Malin flyttar till Örebro den 26e för att plugga där. Hon har fixat lägenhet och allting, är så glad för hennes skull! Det blir en längre bit att åka än till Mariefred men det kommer inte stoppa mig :)

Mamma har jobbat hela kvällen och pappa är iväg med två kompisar och fiskar kräftor..dom skulle åka hemåt senast 2 inatt.

Juste "Honey" hette den sjätte filmen jag köpte igår..Med Jessica Alba. Har inte sett den än.

   
Honey Daniels är en ung, talangfull lärare i hip hop dans. En kväll får den stora musikvideoregissören Michael Ellis syn på henne på dansgolvet på hennes stammisklubb. Han erbjuder henne att vara med i några av hans videos och innan hon vet ordet av arbetar hon som koreograf för några av de stora stjärnorna inom hip hop och R&B. Dock börjar fundera på om detta är vad hon egentligen vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0