16 augusti

Hejhej!

Igår (fredag) var jag först ute och sprang på förmiddagen..Sen cyklade jag till Elin för att hon skulle klippa mig och så skulle vi fika :) Resultatet blev jättebra och det var trevligt att umgås med henne, det var väldigt länge sen..Men det märktes inte så mycket vilket jag är glad för! Det var liksom inte stelt eller så.
 Elin

Idag gick jag upp halv elva. Jag började med att förbereda inför ikväll då Sarah,Lisa,Emmelie,Helena och Malin var hitbjudna på middag (tacos). Jag Stekte och gjorde iordning köttfärsen sen duschade jag och gjorde mig. 14.00 spelade Herrarna mot Torshälla och jag kollade med Lisa,Emmelie,Helena och Peter. Dom vann med 5-3. Efter matchen fortsatte jag göra iordning här hemma. Dammsög,dukade,skar upp alla grönsaker, gjorde dipp ja ni förstår..jag gjorde allt helt själv :)  Halv åtta kom dom och vi åt direkt. Sen har vi suttit och pratat en massa, olika minnen, innebandy m.m väldigt trevligt! Tjejerna gick för en stund sen och jag ska snart gå och lägga mig. Mamma och pappa är på kräftskiva men dom kommer nog om någon timme.

 

Imorn har vi träningsmatch mot Telge, det ska bli så himla kul! Är skitladdad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0