18 augusti - Måndag

Hej!

Idag tog jag det mest lungt när jag vaknat. Jag började kolla på filmen "Match Point" som också var en helt okej film. Sen ringde Emmelie mig och berättade en god nyhet. Hon hade fått tid för sin taturing idag kl 16.00 :) Hon var så glad men samtidigt nervös och jag blev väldigt glad för hennes skull! Mamma skjutsade in mig,Emmelie,Sarah och Lisa till Södertälje till fyra. När vi kom dit sa killen som skulle tatuera Emmelie att det hade skett ett missförstånd mellan honom och en annan så Emmelie var tvungen att vänta till 17.00. Vi gick och tog en fika inne på Kringlan så länge och under tiden kom Robin också. När klockan närmade sig fem gick vi tillbaks och Emmelie blev mer och mer nervös..inte så konstigt! Men allt gick jättebra och tatueringen vart skitsnygg! Ett litet kinatecken som står för hennes lillasyster :) Bild får ni se imorn!

Sen var det dags för träning och den gick bra. Det gick bra för mig inviduellt samtidigt som det gick bra för hela laget :) Vi kämpar på och det ser riktigt bra ut tycker jag! En bra början på denna säsong!

 Den här snyggingen har numera en tatuering! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0