2 augusti

Hej!

Vet ni..Idag är det bara två månader tills jag fyller 18år, ojojoj! ;)

Igår var en bra dag. Från tolv till tre var jag på Hökmossen med mamma,pappa, Anna,Magnus och Max (grannfamiljen). Jag lekte lite med Max, läste lite och så träffade jag Linn och doppade mig i det äckliga vattnet :P När jag kom hem sen vilade jag en stund..Sen vart det fotbollsmatch, jag och pappa mot Magnus och en kompis till honom, kul! Strax efter sex duschade jag och sen gick jag till Robin där Sarah och Vargen var också. Vi hyrde två filmer som vi kollade på, "Jumper" och "Supersugen" båda var bra! Efter filmerna gick jag hem och satt ute en stund med mamma,pappa och grannarna :)

 Grannpojken Max :)

Idag ska jag till Stockholm med Sarah och en tjej i hennes klass. Vet inte hur länge jag blir där men trevligt ska de bli iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0