24 augusti

Hej!

Cupen igår var som väntat rolig men väldigt tuff! Första matchen mot Linköping förlorade vi med 4-1. Efter första perioden stod det 3-0 sen i andra spelade vi mycket bättre. Matcherna spelades 2x20min. Andra matchen mot Gävle vann vi med 2-1, mycket bra :) Tredje matchen mot Falun var inge vidare, vi förlorade med 6-2 om jag inte minns fel. Vi kom trea i gruppen och i slutspelet fick vi möta Gävles div1 lag och vann och tyvär minns jag inte med hur mycket :O. Men vi kom på femte plats av åtta lag och jag tycker det var bra eftersom att motståndet var så bra! Vann det gjorde Telge.


När finalen spelats var det städning som gällde sen gick jag hem en stund. Gjorde mig iordning sen mötte jag Miche. Vi gick först hem till Jocke en stund sen vidare till Marcus, det vart en trevlig kväll :)

Idag har vi varit hos Dennis föräldrar och firat Harrys 1års dag! :D Han fyller imorn men idag blev han firad av släkt och vänner. Han fick en massa fina presenter och visade alla hur duktig han blivit på att gå. Snart ska jag kolla Herrarnas träningsmatch med Sarah.





1. Dennis,Jeanette och Harry.
2. Morfar och Harry.
3. Morfar och Harry.
4. Mormor och morfar.
5. Harry,mamma,Ann-Marie,Dennis,Jeanette,Eva och mormor.
6. Jag och Harry.
7. Jag och Harry.
8. Harry <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0