27 augusti

Hejsan!

Igår efter skolan åkte jag,mamma,pappa och min kusin Filip till Moraberg och köpte en ny säng till mig :) Det blev två 80cm sängar som vi ställt ihop så de sitter ihop med en bäddmadrass över. Alltså blev det en 160cm säng utan några gavlar för det vill jag inte ha! Sov i den inatt och jag sov som en prinsessa :D

Idag hade vi våra första lektioner i Psykologi och religion och båda verkar intressanta + att lärarna verkar bra. Sen hade jag 4.5h håltimme vilket inte var lika skoj och sen Marknadsföring. Jag har tränat idag också och det gick bra. Om en vecka har vi träningsmatch mot Telge, spännande!

Nej nu ska jag kolla tv med mor min :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0