29 augusti

Godkväll!

Då var första skolveckan avklarad och det gick riktigt bra tycker jag. Alla dom nya ämnena psykologi,naturkunskap,religion,administration verkar intressanta och roliga och ett stort + är som sagt att lärarna verkar bra! Så det känns mycket bättre än väntat och det är ju en lättnad..Visst har vi endast fått en läxa hittills men allt blir mycket lättare om man gillar ämnet och vill lära sig mer om det...tycker jag iaf.

Efter skolan vilade jag en stund innan jag och Sarah åt på Goggos. Sen mötte vi upp Lisa och Emmelie på Ica och köpte lite gott till filmen vi skulle se. Vi gick hem till mig och kollade "Sex and the city" och hade det mysigt :) Dom gick hem för en stund sen..Jag ska bädda ner mig i min säng och kolla på nån film så jag blir trött och kan sova!

Tack mina favorit flickor för en trevlig kväll!
<3


Jag har aldrig tråkigt med er flickor, ni är speciella! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0