3 augusti

Hejhej!

Jag fick en bok av min kusin Filip igår som tack för hjälpen med katten. Det var en självbiograf av Paris Hilton, intressant! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska ut och springa och köra styrka iaf! Känner för att gå på bio men det verkar inte bli så...Vill både se Sex and the city och Mamma mia.

Imorgon är det tre veckor tills lillkusinen Harry fyller 1 år! :) Tiden går så fort och nu har vi inte setts på ett tag så han har säkert lärt sig en massa saker. Jag vill inte att det ska vara så att vi inte ses allt för ofta...inte med Harry. Jag träffar så gott som aldrig två av mina äldre killkusiner...En av dom lekte jag och Elene mycket med när vi var små men sen ju äldre vi blivit ju sämre kontakt har vi fått. Nu bor båda två en bit bort men i den här åldern borde man kunna ha kontakt över telefon eller internet!? Jag tror till och med att min ena kusin blockat eller tagit bort min msn..varför vet jag inte. Jag tycker på något sett att den äldre kan ta på sig lite mer "ansvar" och försöka hålla kontakten uppe..nu kanske det är lika mycket mitt ansvar men såhär har det varit dom senaste åren. Men men det jag vill komma till är att jag tänker inte låta kontakten mellan mig och älsklingkusinen Harry bli så som mellan min och mina två (främst en av dom) killkusiner. Jag vet att han inte ens fyllt ett år men ändå! Tror dock inte det kommer bli allt för svårt heller eftersom man aldrig får nog av honom. Men jag tycker ändå inte att vi ses tillräcklingt ofta, det gäller hela familjen! Och mormor och morfar också..nu är jag äldre och det är min tur att visa,visa att jag har personer omkring min som jag bryr mig om och älskar! Det får inte bli så att man träffas en eller två gånger om året när någon fyller år...usch nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0