4 augusti

Hejsan!

Vaknade redan  halv tio idag. Gick upp och åt frukost, kollade lite på tv sen sov jag mellan elva och tolv. Sen tog jag mig i kragen och städade mitt rum. Jag plockade undan massa kläder och bäddade rent i sängen. Det tråkigaste återstår tyvärr, att damma! :P Leffe (min farbror) kom förbi en stund också :) Sen kom mamma hem. Hon hade varit och provjobbat idag. Det hade gått bra men det var inte så mycket att göra. Jag har varit ute och sprungit en runda också, fast inte så långt. Ikväll 18.30 ska jag,mamma,pappa,mormor och min moster gå på bio i Södertälje. Vi ska se Mamma mia :D Efter det ska jag till min kusin Filip och kolla nån film!


Kommentarer
Postat av: Daniel - Fotoblogg

Hejsan Celina!

Ser att du har min bild överst på din blogg.

Du får gärna låna den om du tala om att den är min och länkar till mig. Ser helst att du kopierar bilden till dig istället för att länka den direkt från min blogg.



//Daniel

2008-08-05 @ 22:06:01
URL: http://www.nordqvist.cc
Postat av: Celina

Förlåt..men vilken bild menar du?

2008-08-06 @ 11:48:37
Postat av: Daniel - Fotoblogg

Den det står Celina på.. men nu har du visst bytt bild.

2008-08-06 @ 15:46:12
URL: http://www.nordqvist.cc
Postat av: Celina

Ja jag gillade den här bättre :)

2008-08-06 @ 22:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0