4 augusti

Min dag har börjat superbra! Var lite sur först när jag vaknade eftersom att mor min har en förmåga att väsnas så mycket på morgonen fast att både jag och pappa sover..Men jag förlät henne snabbt! Hon berättade att Jenanette,Dennis och Harry var hos mormor och morfar men bara skulle vara där en kort stund. Jag bad henne ringa och fråga om de inte kunde komma förbi en stund, och visst gjorde dom det :D Vi pratade om hur sommarn varit deras nya hur m.m, det var riktigt trevligt! Harry hade blivit större förstås och håller på att lära sig att gå :) Han gör även en massa roliga ljud hela tiden, min moster säger att det är morfar som lärt honom hehe. Nej det var himla kul att dom kunde komma förbi och har vi tur kanske vi träffas i helgen igen!

  

1. Harry.
2. Harry med mamma och pappa :)
3.
Harry leker med brevlådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0