6 augusti

Grattis på 18års dagen Alexander Markne i min klass! :)

Bion igår var helt underbar! Jag hade trevligt med mina nära och kära och filmen var verkligen hur bra som helst..Man vart så glad av att se den och så var den mysig tycker. Har du inte sett den än så gör det!

   Hon är så vacker!

Efter bion släpptes jag av hon Filip. Vi kollade på National Treasure 2, det är ju också en toppenfilm tycker jag. När filmen var slut strax innan elva gick jag hem och kollade på Sex and the city.

Idag verkar det bli lite bättre väder..det gör mig glad :) Jag ska fortsätta städningen/rensningen tänkte jag. Sen ska jag ut och springa också. Ikväll ska jag och tjejerna gå och kolla när Herrarna möter ett All star gäng med bla Sarahs pappa (vår tränare) som är en f.d SSK spelare. Det kan nog bli en rolig match att se, dessutom var det längesen jag kollade på innebandy överhuvudtaget. Efter matchen hoppas jag på att vi tjejer gör något tillsammans! Vi har inte varit tillsammans sen Skara.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0