7 augusti

Hej!

Idag sov jag ut ända till halv tolv, mycket skönt! Idag ska jag städa det sista och så ska jag laga mat. Igår lagade jag stuvade makaroner och köttbullar och idag blir det ost & skinkpaj :) Sen ikväll 17,30 - 19 är det innebandyträning!! Och då är det "riktig" träning med klubba och boll...åh vad jag har längtat! Den 23e augusti ska vi ha en egen cup här i Nykvarn och då kommer vi spela mot riktigt bra motstånd. Superkul!

Helgen kommer bli toppen. Imorn kväll är jag bjuden hem till Lisa för att välkomna storesyrran Frida hem efter ett år i USA :) Det ska bli så kul att träffa henne, hon lär ha massor att berätta! Sen på lördag morgon bär det av med laget..vart vet jag inte men en sak jag vet är att det kommer bli riktigt kul :)

  
  
 27 september sätter det igång på riktigt, seriepremiär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0