Lördag

Jag hade en trevlig dag med Sarah och Carolina idag i Sthlm! :) Hon var en supertrevlig tjej som jag hoppas att jag får träffa igen. Det blev lite shopping för min del..Två party linnen från Indiska på rean, likadana fast i olika färger..svart och lila, en ring och ett par trosor från H&M, en typ jacka från Gina Tricot och en present till mamma och pappa :)

Vi tog 16.50 tåget hem och sen 18-21 spelade jag fotboll med pappa,grannen magnus och hans brorsa. Skitkul var det och jag och pappa vann alla matcher förutom en! Ikväll blir det filmkväll hemma :) Ska strax gå och köpa mig en påse godis :D

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: christine

Hej hej :)

Jag är intresserad av vad folk tycker om min blogg.

Så om du har tid och lust så kanske du kan kika in och säga vad du tycker och vad du fick för första intyck.



Tack på förhand.

Ha en trevlig kväll!

2008-08-02 @ 21:54:28
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: christine

Hej hej :)

Jag är intresserad av vad folk tycker om min blogg.

Så om du har tid och lust så kanske du kan kika in och säga vad du tycker och vad du fick för första intyck.



Tack på förhand.

Ha en trevlig kväll!

2008-08-02 @ 21:54:44
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0