Måndag

Strax ska jag iväg på träning..utomhus :P Vädret är väl inte det bästa kanske men bättre än skinande sol iaf, när man ska ut och springa alltså! Det ska bli så kul att förhoppningsvis få träffa alla tjejerna igen, laget :) Det var längesen alla var tillsammans..det var väldigt tunnt under försäsongsträningen men hoppas att det blir bättre nu. I helgen som kommer nu lördag-söndag har sportchefen Bröms ordnat ihop teambuilding aktiviteter :) Vi hade något liknande förra året och det var så himla roligt! Jag hoppas att så många som möjligt kan följa med för det kommer vara nyttigt för laget!

Nej måste kila, ha en bra kväll. Jag ska nog tillbringa den med mamma och pappa :) Vi har haft några trevliga kvällar sen dom kom hem för en vecka sen!

Imorgon natt kommer Lisa "Pink lady" hem..jag saknar henne jättemycket! <3


Lisa, du är speciell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0