Nykvarn-Telge 6-8

Matchen var skitrolig att spela och vi gav Telge ett tufft motstånd! Vi gjorde första målet och sen var det väldigt jämt. Men efter vårat 6-6 mål blev det tyvär inga fler mål för oss medans Telge fick in två. Nej det kändes verkligen jättebra idag för att vara första matchen på länge och för att vara mot Telge! Våra mål gjordes av Sarah,Mathilda,Emmelie,mig och Ladan (2st) om jag inte minns fel. För mig känns det nästan som en vinst fast att vi förlorade, så bra var vi idag. Nu har vi två träningar i veckan och sen en rolig cup på lördag att se fram emot! :D

Snart kommer kusin Elene hit och plockar upp mig så ska vi gå hem till Filip och kolla film, skönt!

Ha en bra kväll!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0