Söndag

Det har varit en lugn dag idag..Det blev ingen bio men däremot tränade jag och sen cyklade jag hem till Sarah. Vi kollade på tv, försökte lära oss ett spel, kollade på en film och sen kom Tuben,Robin och Vargen. Killarna var slutkörda efter två dagars träning så vi satt bara och tog det lungt. Sen gick jag hem för att äta och blev kvar här. Jag har kollat Idol (avsnitt från 2006) och nu kollar jag lite på Cheaters..Vilka läskiga åsk och blixt väder det har varit den senaste veckan, idag var ju det värsta. Både tvn och dators stängdes av en liten stunf. Obehagligt tycker jag! Nej snart ska jag gå och lägga mig. Kanske kolla film, får se vad jag orkar :)

 Ge mig det soliga sommarvädret vi nyss hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0