Ur allt dåligt kommer något bra, eller hur är det man brukar säga?

Ja idag stämde det utrycket in på mig! Att städa och rensa ur lådor är inte det roligaste jag vet direkt...Fast det kan ändå vara rätt roligt att hitta gamla skolarbeten, dagböcker/kalendrar,gratulationskort m.m. Men idag när jag rensade hittade jag ett presentkort värt 300kr på H&M, det var liksom jackpott! :D Det fick jag när jag fyllde 17 av min faster och hennes man och så hade det hamnat bland gratulationskorten. Det är inte vanligt att sånna saker händer mig, men jag ska klagar inte!

Ringde Sarah för en stund sen angående matchen. Jag hade en tanke att vi skulle äta tillsammans alla fyra innan. Men..så fick jag veta att Sarah ska vara med och spela! All star gänget hade lite ont om folk så nu ska Sarah hoppa in och Mathilda från vårat lag ska och spela :) Nu blir det ännu roligare att kolla. Kl 19.00 i Björkestahallen, har du inget annat för dig så kom och kolla..det lär bli en tuff och rolig match!

 Nr 95 Sarah, här har hon precis gjort mål ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0