1 december

Nu är det december, sista månaden på året....Blir lite stressad samtidigt som jag trycker det är skönt och så är det en rolig månad att se fram emot!

December:
3.
Jesper i klassen fyller 18år!
6. Borta match mot Onyx, party på kvällen?
10. Frukost mingel med företaget på skolan
13. Lucia,en gammal vän fyller 19år, stå och sälja med förtaget på Strängnäs julmarknad?
14. Eventuellt julbaka med tjejerna
18. Jullovet börjar! :D
19. Sarah fyller 18 år! Utgång på kvällen!? Inte nog med det, Alexandra L i min klass fyller också 18år! Grattis tjejen!
20. Bill fyller 18år!
21. Hemma match mot Katrineholm
23. Farmors födelsedag!
24. Julafton :)
25. Juldagen, ska till mormor och morfar på dagen sen blir det utgång på kvällen! , Farbror Tommy fyller år
27. Lisa fyller 18år!
30. Moster Jeanette fyller 27år!
31. Nyårsafton!

Den här veckan har jag bestämt mig för att ta igen så mycket som möjligt i dom ämnena som jag har lite rester i! Nu ska jag äta sen kila iväg på träning, ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Alexandra i klassen!

Jag fyller den 19:e oxå:) Tyckte du hade gjort en sån fin lista och den borde ju jag få vara med i;)

Kramar!

2008-12-05 @ 10:52:26
Postat av: Alexandra i klassen!

Jag fyller den 19:e oxå:) Tyckte du hade gjort en sån fin lista och den borde ju jag få vara med i;)

Kramar!

2008-12-05 @ 10:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0