11 december

Hejsan!

Nu är det snö ute igen, men ingen bra snö....bara slask :( Men jag kastade snö på Linn och Marcus idag i skolan och hoppas på att det blir mer snöbollskrig i vinter! Imorgon blir det helg igen och så är det bara en vecka till Sarah fyller år!! :D Jag ska kolla Idol finalen med Douglas och Johan imorn hos Johan och jag hoppas verkligen att Kevin vinner! Förra helgen när jag var med Douglas och Johan tävlade jag och Johan i att gå på händer utomhus och gissa vem som vann!? Trots Johans försök till handvolt så vann jag, undra vad det blir för tävling imorn...hehe.

På lördag har jag D3 match mot Onyx..spännande! Jag,Sarah och Emmelie i en kedja det kan ju inte gå fel :) Ne nu ska jag plugga religion, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0