14 december

Hejhej!

Kevin vann Idol precis som jag ville! :) Jag kollade finalen med Doulgas och Johan hos Johan..vi var hos mig en stund innan också och kollade hockey. Det blev en film också, kommer inte ihåg namnet men den var bra, lite långdragen bara.

D3 matchen mot Onyx förlorade vi med 6-3 men vi spelade bra. Jag,Sarah och Emmelie gjorde alla poängen och jag fick göra ett mål och en assist, det var kul :)  Emmelie gjorde två mål och Sarah gjorde två assister.

På kvällen var jag i Mariefred med Douglas och lite killkompisar till honom. Vi var på Riddaren några timmar sen gick vi vidare till en tjej. Jag hade en väldigt rolig kväll men idag när jag vaknade dunkade mitt huvud och så mådde jag illa...men det blev bättre sen som tur är!

Julbak stod på planeringen idag och så blev det. Tillsammans med mina favorittjejer hemma hos Sarah :) Vi kollade VM-finalen i innebandy också. Sverige tog ikapp bra och spännande var det..synd att Finland vann.

Lisa,Sarah,Emmelie och Malin


"Per aspera ad astra "

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för bakningen :) <3

2008-12-14 @ 21:04:42
Postat av: Celina

Tack själv! <3

2008-12-15 @ 07:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0