20 december

Det var jättetrevligt hos Sarah igår! Jag,Lisa och Emmelie var där lite tidigare än vad som var sagt, för att få rå om vår tjej :) Sen kom Malin och då kunde vi ge Sarah hennes presenter och lite senare kom tre trevliga tjejer från Lisa och Sarahs klass. Vi åt tacos och så bjöds det på tårta efter, supergott! Vi satt mest och pratade och skrattade, det var riktigt kul faktiskt.

Vid halv nio rörde jag mig hemåt..jag fixade iordning mig lite och vid halv tio gick jag till Terassen där Douglas,Johan och Rasmus var. Jag tog en efterlängtad cider sen gick vi till Micke där han och Niclas var. Elva tog vi bussen till Södertälje och då kom Madde och Elin med, resten av kvällen spenderades på O´learys. Jag hade en rolig kväll!


Idag har jag varit i Södertälje med Sarah och Lisa. Köpt lite julklappar men har en person kvar, nämligen pappa :) Han är svårast just för att han inte önskar sig något, men jag ska allt komma på något!

Imorgon kommer Douglas hit. Han ska se min match mot Katrineholm =)

Vill gratulera Bill på 18års dagen också!

Bill i mitten

Kommentarer
Postat av: alexandra

UPPDATERA!

2008-12-23 @ 19:43:29
URL: http://alexandracr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0