23 december

Idag är det min farmors födelsedag! :) Tyvärr är hon död men ett stort Grattis får du av mig ändå <3

I söndags sov jag ut. Mamma och pappa var och julhandlade så jag var helt ensam, rätt skönt. Jag kollade One tree hill några timmar innan jag bestämde  mig för att låna mormor och morfars hundar och gå en promenad. Vi gick en timme ungefär och det var riktigt skönt. Efter det mötte jag Douglas vid tåget :) Kl sex hade vi hemma match mot Katrineholm och Douglas var där och kollade med lite andra grabbar..Vi vann med 8-0 och spelade bra, motståndet var inte alls bra iofs. Mitt mål jag gjorde dömdes bort för att någon stod i målgården, det var synd. Men vi vann ju iaf! Efter matchen samlades laget på resaurang Rhodos för att äta tillsammans och så sa vår tränare Lars några ord. Vid nio gick jag hem till >Johan och Rasmus där Douglas, Talon och Nille var..och sen kom Madde :) Vi kollade film och sen gick jag och Douglas hem till mig.

Igår åkte jag och Douglas med hans moster och två äldre kill kusiner till Skärholmen för att julhandla :) Det var trevligt och jag hittade mina sista klappar :) På kvällen tog jag och älsklingen det bara lugnt sen slutade det med en lång promenad genom Mariefred.

Idag är det dagen innan julafton och det är helt grönt ute :( Inte kul alls...får hoppas på ett julmirakel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0