25 december

Grattis farbror Tommy på 50års dagen! :D

Igår var det julafton och jag hade en underbar dag tillsammans med mina föräldrar och lite av släkten! Vi åt jättegott här hemma, umgicks och bara hade det mysigt tillsammans :) Mina föräldrar blev glada för sina julklappar och jag vart överlycklig över mina, tack så mycket! Jag och Filip gick även ut med hundarna en sväng vilket inte var helt fel...Vid halv tolv skulle jag och Filip kolla på Björn Gustavssons film som jag fått men det slutade med att båda somnade. Men sen blev vi väckta när Leffe och Micke skulle hem och ville ha Filip med sig hehe.

 
 
 
 

Vid julbordet fick vi användning av det jag säljer med mitt företag i skolan, nämligen Ice Shooters :) Mamma hade gjort shotglas av is med hjälp av formarna vi säljer! Kul,kul...

 
Idag ska vi hem till mormor och morfar för att fira med lite släkt på mammas sida :) Sen ikväll blir det utgång!

Hoppas alla hade en bra julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0