28 december

Jag och mamma var i Södertälje några timmar igår på dagen. Jag fick ju några presentkort på H&M i julklapp så det spenderades lite där. Mest småsaker som smycken, underkläder, väska, hårnålar m.m...Vi köpte även det sista till Lisas presenter och hon blev glad så det var ju lyckat! :D

Jag,Emmelie och Malin var hos Lisa lite tidigare igår och hjälpte till med det sista innan de andra kom efter sju någon gång. Kvällen blev väldigt lyckad tycker jag! Vi fick god mat och tårta hos Lisa sen dunkades det musik och vissa sjöng Singstar :) Vid elva ställde några föräldrar upp och körde in oss som skulle ut. Vi gick till O´learys och där fortsatte den roliga kvällen. Jag träffade många jag kände och dans blev det fastän dansgolvet var stängt :) När det stängde gick jag,Lisa,Tess och Johan och köpte kebab sen kom Ann och hämtade oss, väldigt snällt. Var hemma vid tre och somnade gott!








Hoppas din 18års dag blev som du tänkt dig Lisa! <3



Idag ska jag till min älskling Douglas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0