29 december

Hejhej!

Jag åkte till Douglas igår och var med honom + lite vänner i form av Tobbe, Pierre,Dea och Emma :) Vi körde pingis tunering, killarna körde NHL tvspel eller vad det nu heter : P Och sen halv ett på natten kollade vi hockey, Junior VM och Sverige vann över Slovakien med 3-1! Efter matchen kl 3 gick sällskapet hem och men jag och Douglas somnade nog inte förens sex...

Nu är jag hemma igen..Fick sitta en timme i Läggesta eftersom att tåget inte gick som jag trodde :P Har solat också så man inte behöver vara likblek på onsdag när jag ska ha klänning :D Träning har jag ikväll och det ser jag verkligen fram emot!



Helena,Emmelie,Lisa,Malin,jag och Sarah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0